Tuesday 22 March 2011

Tertangguh- tangguh

Salam semua (cewah semua la konon pdhal xde satu makhluk pun yg baca blog ni, huhuhu),

Sebenarnya nak buat blog ni pada hari pertama Hafizi di rumah selepas pulang dari hospital tapi sampai sekarang Hafizi pun dah nak masuk 3 bulan. hehehe..apa daaa
Tapi xpe janji sekarang dah tertunai hasrat tu.
Untuk permulaan blog ni elok rasanya aku perkenalkan keluarga aku. Almaklumla blog ni kan berkenaan keluarga kecil aku.
Keluarga kecil kami ada Ayah kepada Hafizi di mana dlm blog ni akan dinamakan sebagai Ayah Hafizi. Heroinnya plak mestila aku!! Dan yang paling penting adalah hero kecil kami iaitu Iman Hafizi yang akan dinamakan Hafizi dalam blog ni. Aku rasa blog ni mungkin akan ada dua penulis, kalau bukan aku maka jawabnya ayah Hafizi la yang menulis. Buat masa sekarang xde gambar lagi..Nanti akan menyusul..




No comments:

Post a Comment